Kraj

Universal McCann przebudowuje dział digital

Awansowana Iwona Suwińska pokieruje nową strukturą i będzie raportować do Anny Gruszki - chief digital officera IPG Mediabrands.

Dom mediowy Universal McCann restrukturyzuje swój dział digital, skupiając kompetencje programmatic buyingu, social, display oraz content marketingu 
w jednym miejscu. Odpowiedzialna za prowadzenie nowego zespołu będzie Iwona Suwińska, która awansuje na stanowisko digital operations managera. Raportować będzie do Anny Gruszki, chief digital officera IPG Mediabrands. Z agencją rozstaje się Jarosław Pająk, który z MediaComu do Universal McCann dołączył w lutym br. jako digital strategy director. Nieznane są jego dalsze plany zawodowe.

Wcześniej Suwińska jako digital account manager odpowiadała głównie za koordynację działań digitalowych dla Grupy Allegro, która w ostatnich miesiącach powierzyła Universal McCann planowanie mediów. Posiada ośmioletnie doświadczenie w branży marketingowej. Karierę rozpoczęła w 2006 r. w Euro RSCG Marketing House jako junior project coordinator. Wspierała działania na projektach dla klientów z branży alkoholowej oraz tytoniowej. W kwietniu 2009 r. dołączyła do zespołu Codemedia, gdzie w ciągu pięciu lat dwukrotnie awansowała. Podczas pracy w tej agencji zajmowała się głównie planowaniem i realizacją działań online m.in. dla klientów Tesco, Bonduelle, Maspex Wadowice.