Kraj

Unlimited przygotowała nową kampanię Gripeksu [wideo]

W spocie pojawiają się dwa warianty marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-LFmdoA6XA4%22%7D
Ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Gripex, leku z portfolio USP Zdrowie. Marka kontynuuje komunikację pod hasłem “Gripex – i wracasz do akcji”. W jednej reklamie telewizyjnej przedstawiono dwa warianty brandu – Gripex HotActiv w saszetkach i Gripex Max w tabletkach. Emitowana w telewizji reklama ma długość 45 sekund. Jej reżyserem jest Bartek Prokopowicz, którego fabularny film “Chemia” wchodzi właśnie do polskich kin.

Za kreację odpowiada agencja Unlimited. Produkcją reklamy zajął się dom Selfish 3. Media dla USP Zdrowie planuje i kupuje SMG Starcom.