Kraj

UPC Polska startuje z kolejną odsłoną kampanii

Projekt realizują Heart & Brain, Arip i Macroscope OMD.

Największy w kraju operator kablowy UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową promującą dekoder Horizon i jego innowacyjną usługę umożliwiającą nagrywanie aż czterech programów jednocześnie.
Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu Mega Rodzinki. W nowej odsłonie, podobnie jak w poprzednich, występuje aktorka Ewa Kasprzyk, która wciela się w postać Mega Teściowej. Jest to już kolejna odsłona kampanii promującej produkty telewizyjne od UPC. 

Dekoder oferuje szereg nowych funkcji, w tym m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie, dostęp na ekranach telewizorów do YouTube i Twittera. Dodatkowo klienci mają dostęp do biblioteki MyPrime – Filmy i Seriale, która zawiera ponad tysiąc pozycji, w tym takie seriale jak ”House of Cards”, ”Breaking Bad” czy “Gotowe na wszystko”.

Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskiej telewizji oraz w internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcję spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip, zakupem mediów zajął się zaś Macroscope OMD.