Warszawska agencja Up & More odpowiada za promocję aplikacji Pacific w kanałach online. W ramach obsługi odpowiadać będzie za kompleksową obsługę social mediów Pacific, współpracę z influencerami oraz za kampanię reklamową ukierunkowaną na pozyskiwanie zaangażowanych użytkowników.

Zaplanowane i obecnie prowadzone działania mają na celu zwiększenie liczby zaangażowanych użytkowników aplikacji Pacific i rozwój kanałów klienta w mediach społecznościowych. Agencja odpowiada za komunikację marki Pacific na Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie. Istotnym elementem wspierającym efektywność prowadzonych działań jest również realizacja strategii współpracy z wybranymi influencerami promującymi aplikację.
Z punktu widzenia reklamowego głównym kierunkiem działań Up & More jest zwiększenie liczby instalacji aplikacji zarówno w sklepie Google Play, jak i w App Store. Celem jest pozyskanie użytkowników cechujących się zaangażowaniem w aplikację. Jednym z głównych zadań kampanii jest więc rejestracja użytkownika. Działania reklamowe prowadzone są z wykorzystaniem Google Ads, Facebook Ads i Apple Ads.
Up & More zostało wybrane w konkursie ofert. Współpraca realizowana jest od lipca br.