Kraj

Upside przygotowała nową kampanię marki Okocim

W projekcie uczestniczyli także m.in.: OTO Film i Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBpLGbxNR7jk%26ab_channel%3DOkocim%22%7D
Firma piwowarska Carlsberg Polska, producent m.in. piw pod marką Okocim, ruszył z kampanią reklamującą nowy wariant smakowy bezalkoholowego Okocim Radlera Mango z marakują.

Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, jego reżyserem był Jacek Szymański, a produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film. Za media odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative. Reklama będzie emitowana od 24 maja br. w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto marka będzie obecna z kampanią na największych platformach VOD.