Kraj

Upside przygotowało kreację dla nowego wariantu Radlera bezalkohoowego

Na rynku debiutuje nowy wariant Okocim Radler - Mango z Marakują.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBpLGbxNR7jk%22%7D
Agencja kreatywna Upside przygotowała kampanię dla marki Okocim Radler 0,0% Mango z Marakują – nowego wariantu smakowego w portfolio bezalkoholowych piw Okocimia. Agencja Upside pracuje dla Carlsberg Polska od 4 lat, to kolejny projekt strategiczno-kreatywny zrealizowany w ramach współpracy.
Strategię i kreację spotu stworzyła agencja reklamowa Upside, jego reżyserem był Jacek Szymański, a produkcją zajął się dom produkcyjny Oto Film. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative.
Reklama będzie emitowana od 24 maja br. w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto marka będzie obecna z kampanią na największych platformach VoD, a także na kanale YouTube marki.