Kraj

Urszula Mucha ma odpowiadać za komunikację Playa

Menedżerka z doświadczeniem w marketingu fast food i FMCG będzie odpowiadała za komunikację sieci komórkowej Play.

Urszula Mucha, która niedawno, po blisko trzech latach pracy, rozstała się z firmą AmRest, operatorem sieci restauracji KFC i Pizza Hut (patrz MMP24 z 2 lipca br.), przejdzie do firmy P4, operatora sieci komórkowej Play – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zajmie się realizacją projektów komunikacji marki.

Przypomnijmy, że kilka dni temu z Playem po blisko czterech latach pracy rozstał się Marcin Wieczorkowski, dyrektor zarządzający działem komunikacji marki (patrz MMP24 z 19 lipca br.).

Urszula Mucha pracowała w AmReście od jesieni 2007 r. Początkowo pełniła funkcję marketing managera Pizzy Hut, a ostatnio była dyrektorem marketingu KFC na region CEE. Wcześniej przez kilka lat była związana z koncernem Mars Polska. Pracowała na wielu stanowiskach, m.in. junior brand managera marki Whiskas, brand managera marki M&M’s oraz sugar & ice cream portfolio managera w regionie Europy Środkowej. Ostatnio zajmowała stanowisko portfolio managera Mars, Bounty & ice cream.

W maju br. z marketingu AmRestu odszedł też Tomasz Piotrowski, który odpowiadał tam za marketing marek KFC i Pizza Hut oraz wprowadzenie marek Burger King i Starbucks, a który przeszedł do Samsung Electronics Polska, gdzie objął funkcję szefa marketingu nowo utworzonego, połączonego działu marketingu (patrz MMP24 z 7 lipca br.).

Dyrektorem marketingu w randze członka zarządu P4 jest Bartosz Dobrzyński. Play współpracuje m.in. z agencjami fullservice’owymi Brain i Grandes Kochonos oraz domem mediowym MediaCom Warszawa.