Kraj

Uzupełnienie: KP reklamuje limitowaną, zimową edycję piwa Lech Premium

Agencja GDP odpowiada także za koncepcję kreatywną opakowań, które wykonało Mango Design; produkcją spotu zajęło się Platige Image, komunikację BTL prowadzi agencja Afekt, a działania interaktywne - agencja Lubię To.

Uzupełnienie: KP reklamuje limitowaną, zimową edycję piwa Lech Premium
We wczorajszym wydaniu MMP24.pl informowaliśmy o zimowej kampanii reklamowej piwa marki Lech Premium Kompanii Piwowarskiej. Oprócz telewizji i internetu obejmie ona także nośniki OOH (citylighty na ulicach największych miast).

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa projekty opakowań zarówno na pojedyncze puszki, jak i na opakowania zbiorcze. Wszystkie przypominają wełniane swetry, w których łatwiej przetrwać zimowe dni.

Agencja GPD Advertising odpowiada za koncepcję kreatywną tych opakowań, a wykonało je Mango Design; produkcją spotu zajęło się Platige Image, komunikację BTL prowadzi agencja Afekt, a działania interaktywne – agencja Lubię To. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIcUFN7W0vQo%22%7D