Kraj

V2Media udoskonala formaty wideo

Sieć V2Media polepszyła expand Vstitiala o nakładkę graficzną. Z dodatku skorzystał już producent piwa Captain Morgan w Czechach.

V2Media udoskonala formaty wideo
Sieć reklamy wideo V2Media należąca do ARBOinteractive Polska wprowadziła do oferty nakładkę graficzną (tzw. skina) do ekspandowanego (czyli rozszerzanego na cały ekran) Vstitiala (forma reklamy wideo; połączenie spotu telewizyjnego w wysokiej rozdzielczości ze standardami reklamy internetowej).

Skin w postaci statycznego pliku graficznego lub animowanego flasha jest emitowany wokół playera jeszcze przed rozwinięciem się kreacji.

Nowa forma umożliwia branding kampanii lub zaprezentowanie dodatkowych informacji od marketera już przed rozwinięciem reklamy, czyli jeszcze przed kliknięciem bądź wejściem w interakcję z kreacją przez użytkownika.

Skin wokół zajawki Vstitiala może zawierać klikalny logotyp marki, a także datę premiery filmu czy produktu, cenę, hasło reklamowe lub adres strony internetowej. Jest też możliwość dopasowania do skina wyglądu i lokalizacji przycisków kontrolek. V2Media wykorzystała już expand Vstitiala ze skinem w kampanii piwa Captain Morgan w Czechach (na zdj.).

– Nowa forma została stworzona specjalnie dla kampanii piwa Captain Morgan, którą realizował czeski oddział V2Media. Ze względu na jej ciekawe możliwości skinowanie expanda proponujemy we wszystkich oddziałach sieci, także w Polsce – mówi Marcin Olszewski, managing director polskiego oddziału V2Media.