Kraj

Valkea Media poszerza formułę "Aktivista"

Pismo zmienia się w magazyn o szeroko rozumianym życiu miejskim. Zyska też nową szatę graficzną.

Valkea Media poszerza formułę "Aktivista"
Grupa mediowa Valkea wprowadza zmiany w swoim magazynie “Aktivist”. Poszerzona zostanie formuła pisma – pojawią się nowe tematy i działy, m.in. poświęcony motoryzacji, rozbudowana sekcja mody oraz poszerzony dział kulinarny. W magazynie także przegląd nowości technologicznych i rozbudowany dział sztuka, prowadzony we współpracy z Muzeum Sztuki Nowoczesnej.

Szefową działu moda została Anna Konieczyńska, dziennikarka i redaktorka związana z branżą modową (współpracowała m.in. z magazynami “InStyle”, “Elle”, “Grazia” i “Viva!”), natomiast dział kulinarny redakcja oddała w ręce Marianny Medyńskiej.

Wprowadzono nowy layout. Za zmianę szaty graficznej odpowiada Kaja Kusztra. “Aktivist” to bezpłatny magazyn miejski. Na rynku ukazuje się od 2002 r.