Kraj

Top news

Value Media Domem Mediowym Roku wg "MMP", Dentsu Grupą Reklamową Roku

14 agencji zdobyło wyróżnienia.

Redakcja “Media Marketing Polska” przyznała tytuł Domu Mediowego Roku agencji Value Media. Jak uzasadnia w corocznym raporcie “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, w czasach kiedy wszystkie tradycyjne holdingi reklamowe starają się integrować swoją ofertę pod jednym dachem, Value Media wraz z innymi agencjami wchodzącymi w skład Group One niezmiennie od lat oferuje najszerszy zakres usług na rynku, łącząc e-commerce, martech, media, komunikację, analitykę i badania.

W tym roku redakcja “MMP” przyznała jeszcze jedną nagrodę główną – tytuł Grupy Reklamowej Roku, który trafił do Dentsu. Jak czytamy, Dentsu to holding, który przez kilka lat prowadził bardzo aktywnie akwizycje, czego efektem było pojawianie się w grupie wielu nowych spółek, marek i menedżerów. Ostatni czas to jednak okres porządków i upraszczania struktur. I widać, że przyniosło to znakomite efekty zarówno w części mediowej, reklamowej, jak i produkcyjnej.

Wyróżnienia dla domów mediowych powędrowały w tym roku do: Mindshare, OMD, Spark Foundry, Starcomu i UM. Z kolei wyróżnienia dla agencji reklamowych trafiły do: 180heartbeats + Jung v. Matt, Hand Made, Madogz, MTR Media, MullenLowe Warsaw, OS3, Publicis Worldwide Polska, VMLY&R i WebTalk.

Raport “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2022” powstaje na podstawie deklaracji agencji w ankietach i badania satysfakcji klientów (zleconego przez “MMP” firmie Kantar) oraz wiedzy dziennikarzy na temat poszczególnych agencji, zdobywanej podczas codziennej pracy nad serwisami MMP24.pl i MMPOnline.pl, a także magazynem “Media Marketing Polska”.

Próbę wyjściową do badania Kantara stanowi połączenie list klientów przesłanych “MMP” przez agencje. Lista ta każdego roku jest aktualizowana. W ostatnim badaniu próba wyjściowa wynosiła 2501 osób. W tej fali badania zrealizowano wywiady z 1051 osobami.