Kraj

Value Media i SalesTube z kampanią olimpijską dla 4F [wideo]

Działania prowadzone są w TV, digitalu i kinie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fx4CPchJO7so%22%7D
Należąca do OTCF marka 4F, sponsor ośmiu kadr narodowych na olimpiadzie w Tokio, wystartowała z kampanią wizerunkową w TV, digitalu i kinie. Głównym celem działań komunikacyjnych jest budowa wizerunku marki jako partnera wspierającego sportowców w ich walce o medale, jak również w przezwyciężaniu codziennych słabości.

Realizacją kampanii zajęły się spółki należące do Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów. Agencja SalesTube jest odpowiedzialna za wsparcie komunikacji w digitalu.