Przetargi

Value Media i The Media Insight wygrywają przetarg Eobuwie.pl i Modivo

Agencje konkurowały w przetargu z PHD, Zenith, Carat oraz Havas Media. Ta ostatnia agencja dotychczas obsługiwała tego klienta.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, Value Media (Group One) oraz The Media Insight (GroupM) zajmą się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek Eobuwie.pl oraz Modivo. Value Media będzie odpowiedzialne za zakup kampanii telewizyjnych na rynku polskim oraz zakup mediów w Chorwacji i Włoszech. The Media Insight będzie obsługiwać Czechy, Bułgarię, Węgry, Słowację, Litwę, Rumunię oraz Grecję.

Współpraca wspomnianych agencji z Eobuwie.pl oraz Modivo już wystartowała. Zadaniem Value Media i Media Insight jest obsługa najbliższej kampanii wiosennej. Agencje konkurowały w przetargu z PHD, Zenith, Carat oraz Havas Media. Ta ostatnia agencja dotychczas obsługiwała tego klienta.