Kraj

Value Media przygotowało kampanię dla Blue Media, Banku Zachodniego WBK oraz PKO Finat

Zleceniodawcy namawiają do doładowań telefonów przez konta bankowe.

Value Media (Group One) przygotowało niestandardową kampanię dla Blue Media, Banku Zachodniego WBK
oraz PKO Finat. Celem działań jest zachęcenie do dokonywania doładowań telefonów na kartę za pomocą konta bankowego. To już druga edycja kampanii, której symbolem jest sympatyczny Leniwiec.

Tym razem akcja kręci się wokół konkursu. Hasło kampanii to: “Wygraj Fiata 500 i nagród 700!” a zadaniem konkursowym jest wymyślenie imienia dla wspomnianego Leniwca. Codziennie można wygrać telefony i doładowania, a w finalne konkursu samochód – Fiata 500 i słuchawki marki Bang & Olufsen. Akcja rozgrywa się na specjalnej stronie: www.naleniwca.pl. Kampania obejmuje działania w internecie – display, mailing, SEM i social media oraz jest wspierana komunikacyjnie w serwisach banków.

Za przygotowanie konkursu i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media (Group One). Kampania potrwa do 25 listopada.