Przetargi

Value Media zajmie się obsługą kampanii "Zrób to na leniwca"

Kampania powstała z inicjatywy Blue Media, PKO BP Finat i Banku Zachodniego WBK.

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na pełną obsługę mediową kampanii “Zrób to na leniwca”, promującej usługę doładowań kont pre-paid w systemach transakcyjnych 25 banków komercyjnych i ponad 200 spółdzielczych.

“Zrób to na leniwca” to kampania reklamowa, która powstała z inicjatywy Blue Media, PKO BP Finat i Banku Zachodniego WBK, promująca internetowe doładowania telefonów na kartę. Bohaterem kampanii jest leniwiec, który prezentuje jak łatwo można to zrobić przez konto bankowe, bez wychodzenia z domu.

Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów, przygotowanie kreacji spotu 15-sek., kampanie w internecie oraz stworzenie i wdrożenie strony Naleniwca.pl. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Lunapark.