Kraj

Vectra startuje z rodzinną kampanią

Agencja Scholz & Friends Warszawa jest autorem nowej identyfikacji wizualnej i platformy komunikacji operatora kablowego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_OslkNSi0Bw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W piątkowym wydaniu MMP24 informowaliśmy, że operator sieci kablowej Vectra wprowadza nowe hasło reklamowe: “Vectra. Prosty wybór” i nową platformę komunikacji.

Kampania wystartowała 19 września br. i obejmuje największe stacje telewizyjne, outdoor, internet oraz
materiały BTL. Reżyserem spotu wprowadzającego jest Bartek Ignaciuk, za produkcję odpowiada
studio Bomaye. Scholz & Friends Warszawa jest autorem zarówno nowej identyfikacji wizualnej, jak
i platformy komunikacji. Za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja The Digitals, a
za zakup mediów dom mediowy Starcom.