Kraj

Vegeta w kampanii "Vegeta Natur Fix - na dwa sposoby"

Kampania nowej kategorii produktów obejmie TV, internet oraz aplikacje mobilne.

Vegeta w kampanii "Vegeta Natur Fix - na dwa sposoby"
Vegeta ruszyła z jesienną odsłoną kampanii. Marka promuje nową kategorię produktów Vegeta Natur Fix – na dwa sposoby. W ramach kampanii we wszystkich  kluczowych stacjach telewizyjnych emitowane są dwie wersje nowych spotów reklamowych. Ich kreatywna konwencja opiera się na wyjaśnieniu widzom, że każdy produkt Vegeta Natur Fix można wykorzystać w swojej kuchni na dwa sposoby – do dania mięsnego oraz do dania wegańskiego. Wprowadzona do oferty marki nowa kategoria produktów, to odpowiedź na zróżnicowane preferencje żywieniowe i rosnące zainteresowanie dietą wegańską. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają szansę na zdobycie nagród pieniężnych, w tym nagrody głównej – 50 tys. zł. Konkurs trwa do lutego 2022 r.

Działania promocyjne realizowane są także w internecie, prasie, aplikacjach mobilnych oraz punktach sprzedaży. Działania reklamowe marki prowadzi dom mediowy Spark Foundry i agencja Walk PR.