Kraj

Media

Viaplay rozszerza deal dystrybucyjny z Playem

Subskrypcje serwisu streamingowego będą elementem oferty TV fioletowego operatora.

Serwis streamingowy Viaplay, należący do skandynawskiej grupy mediowej, rozszerza zakres umowy dystrybucyjnej w Polsce z firmą telekomunikacyjną Play. Subskrypcje Viaplay będą od teraz na stałe elementem oferty telewizyjnej tego operatora.

Play ma 12,8 mln klientów usług komórkowych, a wraz z przejęciem drugiej największej w kraju sieci kablowej UPC Polska stał się także jednym z głównych w Polsce oferentów usług stacjonarnych (ok. 2 mln klientów, zasięg sieci: 3,8 mln gosp. domowych). Właścicielem Playa jest francuska firma telekomunikacyjna Iliad.

Viaplay ma w Polsce ok. 1,2 mln subskrybentów, serwis stawia przede wszystkim na ofertę sportową – przelicytował sieć telewizyjną Eleven Sports, której udziałowcem jest Cyfrowy Polsat (Polsat Plus), np. w prawach do transmisji niemieckiej Bundesligi i Formuły 1.