Victor Gondim i Roch Rooijens dołączyli do zespołu kreatywnego zarządzanego przez Marcina Nowaka,
creative directora w MullenLowe Warsaw. Victor Gondim objął stanowisko digital art directora, a Roch Rooijens, junior digital art directora.
Gondim ma dziewięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. W ciągu tego czasu stworzył wiele konceptów i realizacji 360 stopni. Zajmuje się również projektowaniem stron WWW, modelowaniem 3D, AR i motion designem. Pracował m.in. w agencji Publicis dla takich klientów, jak P&G, BGŻ Paribas, PKP Intercity, Garnier, Hartmann, Michelin, E.&J.Gallo
Rooijens dopiero zaczyna swoją przygodę z reklamą, ale pracował na polu kreatywnym od pięciu lat. Studiował projektowanie mody na MSKPU w Warszawie i pracował m.in. przy programach: “The Voice”, “Voice Kids” czy “Taniec z gwiazdami”.