Fiat Auto Polska prowadzi kampanię reklamową związaną z launchem nowej Lancii Ypsilon. Model ten po raz pierwszy oferowany jest również w wersji pięciodrzwiowej.
Kampania pod hasłem “Masz prawo do luksusu” zrealizowana przez agencję Armando Testa i prowadzona w telewizji, prasie, na nośnikach zewnętrznych, w radiu i w internecie, krytycznie podchodzi do tradycyjnej koncepcji luksusu. Według Lancii nowoczesny luksus jest wolny od przesady i jest synonimem charakteru oraz oryginalności.
Bohaterem kampanii wprowadzającej model Ypsilon na rynek jest Vincent Cassel, aktor o mocnej osobowości, który w spocie reklamowym wygłasza monolog przypominający sztukę teatralną. Film został nakręcony w Paryżu przez wytwórnię The Family we współpracy z firmą Caviar, w reżyserii Romain Gavrasa i Kim Chapiron.
Cassel jest drugim, po Umie Thurman, celebrytą w kampaniach Lancii. Thurman ostatnio reklamowała Alfę Romeo.
W zakresie planowania i zakupu mediów Fiat Auto Polska pracuje z domem mediowym Maxus.