Kraj

Virgin Mobile che zyskać milion klientów w ciągu trzech lat

Nowy operator wirtualny zaprezentował ofertę i ruszy z kampanią.

Virgin Mobile che zyskać milion klientów w ciągu trzech lat
Virgin Mobile Polska startuje na razie z ofertą prepaid. Oferuje jedne z najniższych na rynku cen – 19 gr za minutę połączenia. – Najniższe w Polsce ceny połączeń, liczne korzyści i promocje oraz unikalna jakość obsługi klienta zgodna z filozofią “customer champion” są najważniejszymi zaletami naszej oferty – mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska. Firma postawiła na wewnętrzne call center i obiecuje bezpłatną obsługę przez konsultanta, a nie IVR, co w ofertach prepaid jest nowością. Powstała także specjalna aplikacja do obsługi klientów w Facebooku.

Chociaż dotychczas wirtualni operatorzy nie odnieśli dużych sukcesów w Polsce, to Virgin twierdzi, że jest miejsce na nowego gracza. Według szacunków firmy przynajmniej 25 proc. użytkowników prepaid myśli o zmianie dostawcy usług. Virgin planuje pozyskanie miliona klientów w ciągu trzech lat.

Na razie ruszyły działania promocyjne w internecie. Niebawem pojawi się kampania w mediach, ale jej szczegółów nie podano. Za realizację digital odpowiadać będzie agencja Astoria Avenue, działania ATL przygotowuje natomiast agencja Workroom. Współpracuje ona z Przemkiem Bogdanowiczem, byłym dyr. kreatywnym agencji BBDO, który przygotowuje większość reklam polskiego Virgin Mobile. Obsługą budżetu mediowego nowego operatora zajmie się dom mediowy Mindshare.

Wartości budżetu nie podano, ale Wieczorkowski zapewnił, że będzie on na poziomie podobnym do wydatków innych marek prepaid.