Kraj

Virgin Mobile reklamuje ofertę multi-SIM

Operator promuje abonamenty dla grup osób.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX1vzgwIUU-c%22%7D
Wirtualny operator komórkowy Virgin Mobile ruszył z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę abonamentową (postpaid) z jedną umową i  rachunkiem dla kilku osób. Operator przekonuje, że to sposób na oszczędność w opłatach za usługi telefonii komórkowej. Przy wyborze oferty z pięcioma abonamentami dla czterech z nich oferuje 50 proc. zniżki i wylicza, że dzięki temu grupa (np. rodzina, ale mogą to być także znajomi) może mieć nielimitowane rozmowy, SMS-y i gigabajty internetu już od 9,5 zł/mc (licząc dla każdej z nich).

Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Gong, planowanie i zakup telewizji realizuje dom mediowy Mindshare Polska, a działania online – iProspect.