Kraj

Visa rusza z loterią na igrzyska w Rio [wideo]

Użytkownicy kart Visa mogą wygrać 12 dwuosobowych wyjazdów na igrzyska olimpijskie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMb9lnk2vna0%22%7D
Rozpoczęła się loteria “Bądź całym sercem w Rio 2016!”, która jest elementem trwającej od początku kwietnia kampanii marketingowej “Visa. Serce systemu płatności” związanej z Igrzyskami Olimpijskimi Rio 2016. W ramach loterii użytkownicy kart Visa mogą wygrać 12 dwuosobowych wyjazdów na Igrzyska Olimpijskie Rio 2016.

Spoty przygotowano w czterech wersjach: 15-, 20-, 30- i 60-sekundowej. Dodatkowo w wersji 30-sekundowej został przygotowany spot promujący loterię. Ich emisja obejmuje ogólnopolską telewizję oraz wybrane sieci kin. Kampania przewiduje również emisję spotów w radiu, działania marketingowe na głównych portalach internetowych, w serwisie YouTube oraz w prasie. Materiały reklamowe w komunikacji ze swoimi klientami wykorzystują także banki-wydawcy kart Visa.

Za przygotowanie kampanii, przeprowadzenie loterii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media zaplanował i kupił MEC.