Rozpoczęła się loteria “Bądź całym sercem w Rio 2016!”, która jest elementem trwającej od początku kwietnia kampanii marketingowej “Visa. Serce systemu płatności” związanej z Igrzyskami Olimpijskimi Rio 2016. W ramach loterii użytkownicy kart Visa mogą wygrać 12 dwuosobowych wyjazdów na Igrzyska Olimpijskie Rio 2016.
Spoty przygotowano w czterech wersjach: 15-, 20-, 30- i 60-sekundowej. Dodatkowo w wersji 30-sekundowej został przygotowany spot promujący loterię. Ich emisja obejmuje ogólnopolską telewizję oraz wybrane sieci kin. Kampania przewiduje również emisję spotów w radiu, działania marketingowe na głównych portalach internetowych, w serwisie YouTube oraz w prasie. Materiały reklamowe w komunikacji ze swoimi klientami wykorzystują także banki-wydawcy kart Visa.
Za przygotowanie kampanii, przeprowadzenie loterii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media zaplanował i kupił MEC.