Kraj

Visa rusza z nową komunikacją marketingową [wideo]

Globalną kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy. Media w Polsce zaplanował i kupił Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZ0MkweQFS_I%22%7D
Visa startuje z nową globalną kampanią reklamową, w której akcentuje zmianę podejścia w komunikacji na tzw. firmę digital economy. Kampania będzie prowadzona równocześnie na wielu światowych rynkach, w tym w Polsce. W naszym kraju działania będą obejmowały praktycznie wszystkie rodzaje mediów, a jej start jest zaplanowany na kolejny miesiąc.

Globalną kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy. Media w Polsce zaplanował i kupił Starcom.