Kraj

Visa zachęca do płacenia za prezenty gwiazdkowe kartami

Kampanię przygotowały i realizują: Saatchi oraz Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgnUeS4pnTMo%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma rozliczająca płatności bezgotówkowe Visa przygotowała kampanię reklamową, w której zachęca do płacenia swoimi kartami za prezenty świąteczne. Operator wskazuje, że za jego pośrednictwem można płacić w różny sposób – smartfonem, smartwatchem, kartą w sposób zbliżeniowy czy też płacąc Visa w sieci.

Kampania potrwa do 27 grudnia br. Na jej potrzeby przygotowano 15- i 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszą mu działania w internecie oraz w mediach społecznościowych.

Kampanię wspiera świąteczna loteria konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami, zachęcająca do płacenia Visa w sieci sklepów Lidl. Uczestnicy loterii będą mieli możliwość wygrać cztery pakiety zakupów o wartości 10 tys. zł każdy oraz dwanaście pakietów, każdy o wartości 1 tys. zł. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy dodać kartę Visa do aplikacji Lidl Plus oraz zarejestrować ją na stronie www.lidl.pl/visa. Następnie przy użyciu aplikacji Lidl Pay należy zapłacić za zakupy w sklepie Lidl. Loteria potrwa od 30 listopada do 24 grudnia br.

Za opracowanie kreacji kampanii i loterii oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast strategią, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.