Polski oddział organizacji płatniczej Visa Europe przygotował nową kampanię reklamową pod hasłem “Zakupy firmowe? Płać kartą Visa Business i kontroluj finanse firmy”. Ma ona zachęcić przedsiębiorców do dokonywania płatności za pomocą kart Visa Business. Visa wskazuje korzyści takiego rozwiązania – przede wszystkim możliwość lepszego kontrolowania finansów firmy poprzez rozdzielenie wydatków służbowych od prywatnych, a także łatwość śledzenia historii transakcji i wydatków firmy, wygodę firmowych rozliczeń oraz większe bezpieczeństwo transakcji w stosunku do płatności gotówkowych.
– Nasze statystyki pokazują, że szczególnie liczba płatności kartami Visa Business Debit stale rośnie i chcemy utrzymać ten trend – zapowiada Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce.
W 2013 r. w Polsce dokonano przeszło 18 mln transakcji kartami Visa Business Debit o łącznej wartości ponad 3,9 mld zł. Najwięcej – 37 proc. wartości wszystkich transakcji – to wydatki na paliwo. W czołówce znalazły się też płatności dokonywane w marketach budowlanych, sklepach z wyposażeniem wnętrz i elektroniką, stanowiące 16 proc.
Ogólnopolska kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji (TVN24 Biznes i Świat), radiu (Tok FM, Radio PIN), branżowych serwisach internetowych (m.in. Onet.pl, Wp.pl), prasie branżowej i tygodnikach opiniotwórczych oraz w sieci handlowej Makro Cash & Carry, która w ostatnich miesiącach rozpoczęła przyjmowanie płatności wszystkimi kartami Visa, w tym z funkcją zbliżeniową.
Kreację opracowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.