Kraj

Visa zachęca przedsiębiorców do firmowych kart płatniczych

Wskazuje zalety - przede wszystkim lepsza kontrola dzięki oddzieleniu wydatków służbowych od prywatnych.

Visa zachęca przedsiębiorców do firmowych kart płatniczych
Polski oddział organizacji płatniczej Visa Europe przygotował nową kampanię reklamową pod hasłem “Zakupy firmowe? Płać kartą Visa Business i kontroluj finanse firmy”. Ma ona zachęcić przedsiębiorców do dokonywania płatności za pomocą kart Visa Business. Visa wskazuje korzyści takiego rozwiązania – przede wszystkim możliwość lepszego kontrolowania finansów firmy poprzez rozdzielenie wydatków służbowych od prywatnych, a także łatwość śledzenia historii transakcji i wydatków firmy, wygodę firmowych rozliczeń oraz większe bezpieczeństwo transakcji w stosunku do płatności gotówkowych.

– Nasze statystyki pokazują, że szczególnie liczba płatności kartami Visa Business Debit stale rośnie i chcemy utrzymać ten trend – zapowiada Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce.

W 2013 r. w Polsce dokonano przeszło 18 mln transakcji kartami Visa Business Debit o łącznej wartości ponad 3,9 mld zł. Najwięcej – 37 proc. wartości wszystkich transakcji – to wydatki na paliwo. W czołówce znalazły się też płatności dokonywane w marketach budowlanych, sklepach z wyposażeniem wnętrz i elektroniką, stanowiące 16 proc.

Ogólnopolska kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji (TVN24 Biznes i Świat), radiu (Tok FM, Radio PIN), branżowych serwisach internetowych (m.in. Onet.pl, Wp.pl), prasie branżowej i tygodnikach opiniotwórczych oraz w sieci handlowej Makro Cash & Carry, która w ostatnich miesiącach rozpoczęła przyjmowanie płatności wszystkimi kartami Visa, w tym z funkcją zbliżeniową.

Kreację opracowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.