Zagranica

VML nostalgicznie dla Wendy's

Powrót oferty z lat 90. pretekstem do wspomnień w nowej kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2cWup0QVc1M%22%7D
VML stworzyło dla amerykańskiej sieci restauracji casual Wendy’s trzy spoty w związku z powrotem do menu potraw i propozycji z lat 90.
Wendy Taco Salad, która wraca do menu, jest wspominana przez pryzmat upływającego czasu – dlatego bohaterowie, dla których wysłanie wiadomości e-mail i zrobienie wymyślnej fryzury, miało w latach 90. szczególne znaczenie – tym razem skonfrontowani są z podejściem ich dzieci.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfPEYwjCEvjw%22%7D
Dzieci nieco mniej entuzjastycznie niż rodzice podchodzą do nawiązań do poprzedniej epoki. Pokolenia łączy jedno: powrót do oferty Taco Salad.

(AdWeek)