Kraj

VML oraz Young & Rubicam dla Activii i New Balance

Wystartowała wakacyjna zabawa marki Activia z portfolio Danone.

VML oraz Young & Rubicam dla Activii i New Balance
Wystartowała wakacyjna zabawa marki Activia (Danone) z nagrodami. Aby wziąć w niej udział, należy kupić pięć dowolnych jogurtów Activia do picia, aby odebrać 20 proc. gwarantowanej zniżki na sportową kolekcję w sieci sklepów New Balance. Konsumenci mogą również wziąć udział w konkursie na stronie internetowej marki, gdzie do wygrania są vouchery na zakupy w sklepach New Balance o wartości 400 i 1000 zł. Za ideę odpowiadają VML Poland wraz z Y&R oraz MediaCom. Stronę aktywacyjną przygotowała agencja VML Poland.

Hasło “To nie jest zwyczajne, to jest nadzwyczajne” jest myślą przewodnią komunikacji Activii w spotach reklamowych, w internecie, na billboardach oraz w materiałach promocyjnych w sklepach. Co tydzień uczestnicy zabawy pytani są o inną nadzwyczajną rzecz, którą robią na co dzień. Forma wykonania zadania jest dowolna – przesłanie zdjęcia, linku do filmu w serwisie YouTube lub przygotowanie kilkuzdaniowej wypowiedzi.