Zagranica

Reklama

Personalia

Marketing

VMLY&R Commerce poszerza globalny zespół kierowniczy

Znajdą się w nim m.in. Ivan Mayes jako CTO i Charlie Wade jako dyrektor wykonawczy ds. wzrostu i innowacji.

W górnym rzędzie od lewej: Ivan Mayes, Charlie Wade, Joe Grigsby i Aisha Krupski. W dolnym rzędzie od lewej: Logan Allanson, Chance Chapman i Casey Diehl.

Działająca od listopada 2020 r. nowojorska agencja VMLY&R Commerce, której CEO jest Beth Ann Kaminkow, rozbudowuje swój globalny zespół kierowniczy.

Ivan Mayes obejmuje stanowisko globalnego chief technology officera (od 2020 r. był odpowiedzialny za Amerykę Północną). Skupi się na rozwijaniu autorskiego narzędzia Connected Commerce Platform, ułatwiającego wykorzystanie danych na wszystkich etapach procesu strategicznego i kreatywnego.

Charlie Wade został globalnym dyrektorem wykonawczym ds. wzrostu i innowacji. Będzie rozwijać zdolności innowacyjne firmy w ramach Commerce Laboratory (co:lab), które stworzył i uruchomił w 2021 r. Nadzorując rozwój VLMY&R Commerce w Stanach Zjednoczonych, Wade doprowadził do pozyskania szeregu nowych klientów, w tym The Coca-Cola Company, SC Johnson, Sysco, AB InBev i innych. Wade będzie nadal kierować organicznym rozwojem firmy na świecie we współpracy z globalnym chief creative officerem Manuelem Borde.

Joe Grigsby będzie odpowiadać w skali globalnej za szybko rosnący budżet kluczowego klienta – The Coca-Cola Company – w ramach zespołu kierowniczego WPP Open X. Grigsby dołączył do VMLY&R Commerce w 2021 r. jako president, client engagement w Ameryce Północnej. Wcześniej spędził prawie osiem lat w VMLY&R, obsługując klientów takich jak Colgate-Palmolive, MillerCoors i Hershey’s.

Aisha Krupski została awansowana na stanowisko global commercial lead – kluczowego partnera handlowego dla największych globalnych klientów firmy.

Wzmacniając kompetencje w zakresie kreacji, VMLY&R Commerce powołuje także Logana Allansona na stanowisko global ECD, a Casey Diehl na stanowisko SVP group creative directora. Allanson pracował wcześniej w sieciach i agencjach w Afryce Południowej, Europie i na Bliskim Wschodzie, w tym Impact BBDO i Ogilvy Dubai. Diehl ma duże doświadczenie w sprzedaży detalicznej i sektorze FMCG, zdobyte podczas współpracy z takimi markami jak Olay, Pantene, Ziploc, Windex, Glade i Captain Morgan.

W Ameryce Północnej nowym EVP, innovation będzie Chance Chapman. Przechodzi z P&G, gdzie zajmował kilka stanowisk kierowniczych, w tym ostatnio omnichannel commercial lead.