– Akcent kolorystyczny i kształt litery „V” to z kolei nawiązanie do jednego z pierwszych logotypów marki, używanego w latach intensywnego rozwoju firmy. Uznaliśmy, że 25. urodziny to idealna okazja, by zaprezentować naszym klientom zmiany wizerunkowe – mówi Łukasz Dybka, dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis.
Odświeżenie wizerunku jest również częścią nowej strategii sprzedaży Vobis. Ponieważ coraz istotniejszą część biznesu stanowi sprzedaż przez internet, firma zdecydowała się na gruntowne odświeżenie sklepu online, m.in. maksymalne uproszczenie, aby ułatwić klientom nawigację.
– Nowa identyfikacja wizualna pozwoli na ujednolicenie wizerunku w sferze online (sklep internetowy) i offline (sklepy partnerskie). Wpisuje się to we wdrażaną właśnie w Vobisie strategię sprzedaży omnichannel. Połączenie kanałów sprzedaży to jeden z najważniejszych trendów na polskim rynku e-commerce, a spójna identyfikacja wizualna jest jego podstawą. Zmiany wizerunkowe klienci będą mogli więc zobaczyć również w sklepach partnerskich skupionych w sieci Vobis Partner – wskazuje Dybka.
Koncepcję nowego designu marki przygotował wewnętrzny zespół Vobis, a nowy logotyp i cała identyfikacja wizualna została zaprojektowana i przygotowana przez dział graficzny wewnątrz firmy.
Dopełnieniem zmian jest kampania urodzinowa “25 lat z Vobis”, w trakcie której Vobis wraz z takimi markami, jak: m.in. Samsung, Apple, Microsoft, Lenovo, Asus, Epson, Nokia, Fellowes, Braun czy Zelmer, zorganizuje konkurs dla swoich klientów. Przez dwa tygodnie będą oni mogli nabyć wybrane produkty z oferty wybranych producentów w cenie 25 zł.