Kraj

Volkswagen reklamuje wyprzedaż rocznika

Kampanię przygotowała agencja Hand Made.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnO_YqyIrAh4%26t%3D0s%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQX6e6FSVp28%26t%3D0s%22%7D
Volkswagen Group Polska ruszył z kampanią reklamującą wyprzedaż modeli z tegorocznego rocznika. Importer kusi rabatami, np. dla modelu Polo wynosi on 5 tys. zł, dla modelu Golf – 10 tys. zł, Tiguana – 8 tys. zł, a Passata można kupić o 11-13 tys. zł taniej (w zależności od wyposażenia).

Kampanię reklamową informującą o dostępności modeli w obniżonych cenach przygotowała agencja Hand Made.