Niemiecka marka samochodowa Volkswagen przeprowadzi kampanię e-mailingową w Wielkiej Brytanii. Działania mają się zacząć jeszcze w tym tygodniu.
Kampania składa się z 18 różnych e-maili (jeden dla każdego produktu) zawierających informacje o zniżce w wysokości 500 funtów oraz zaproszenie na jazdę próbną.
E-maile są zbyt szerokie, by zmieścić się w oknie, zatem odbiorca musi przesunąć myszką stronę, by zobaczyć całość wiadomości. Dołączono do niej krótką historyjkę o każdym reklamowanym pojeździe. Jest sformatowana tak, by przypominała kształt samochodu, za którym internauta musi podążyć. Na końcu wiadomości znajduje się wspomniane zaproszenie i informacja o zniżce.
Kolorystyka jest dopasowana do modelu – reklama Volkswagena Beetle jest w jasnych kolorach, a Phaetona – w ciemnych.
Kampania potrwa dziewięć miesięcy. Za kreację odpowiada Proximity London.
(Źródło: www.marketingmagazine.co.uk)