Kraj

W Biedronce nowy Gang Słodziaków

Kolejną edycję programu lojalnościowego wspiera kampania przygotowana przez agencję Duda Polska i dom mediowy Wavemaker.

W poniedziałek 26 sierpnia w sieci Biedronka rozpoczyna się kolejna tura programu lojalnościowego ze Słodziakami w roli głównej. Jak w pierwszej edycji za punkty zebrane przy zakupach klienci otrzymywać będą maskotki oraz książkę “Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany Gangu Słodziaków”. Tym razem Gang liczy 10 pluszowych zwierzątek – 4 duże i 6 małych. W książce klienci znajdą nowość –  QR kody, które w połączeniu z aplikacją mobilną pozwolą w trakcie czytania odtwarzać melodie połączone z dźwiękami lasu.
 
– Trzy książki opowiadające o przygodach pierwszego Gangu trafiły do ponad 2 mln polskich domów – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka, wyrażając nadzieję, że kolejna edycja powtórzy ten sukces.
 
Naklejki za zakupy będzie można kolekcjonować do 17 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać za darmo lub po obniżonej cenie do 1 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. Maskotki oraz książkę można także kupić w sklepie w regularnych cenach. Kolejną edycję programu lojalnościowego wspiera kampania przygotowana przez agencję Duda Polska i dom mediowy Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D