W strukturach Initiative powstał Rufus Poland, zespół skierowany do obsługi Amazona. Szefem komórki będzie Mateusz Ochmański, jako head of Rufus Poland. – W nowej strukturze zapewniamy Amazonowi doświadczony oraz zintegrowany zespół specjalistów od komunikacji 360 stopni. Dostarczymy tym samym najlepsze rozwiązania mediowe, z naciskiem na multiscreening, social media activations, a także programmatic i performance – mówi Łukasz Kozłowski, managing director Initiative.
Mateusz Ochmański ma doświadczenie z obszarów: integrated media communication, digital, performance, content i e-commerce. Ostatnio zarządzał teamem obsługującym Orange Polska. Z Initiative związany jest od 2015 r. Ochmańskiego w operacyjnej pracy będzie wspierał Marcin Kubiak, który jako group media manager odpowiada również za koordynację obsługi klientów BMW i Tous.
Nad jakością rozwiązań strategicznych oraz pełnym wykorzystaniem potencjału grupy Mediabrands w zakresie analityki danych oraz narzędzi czuwać będzie Marta Bąkowska, head of digital Initiative.
Globalnie Amazon jest klientem Initiative i Rufusa od 2017 r. W Polsce platforma e-commerce Amazon.pl zadebiutowała wiosną ub.r. Kilka miesięcy później serwis VoD Amazon Prime Video promował jedną ze swoich produkcji “Wheel of Time”, do której media zaplanowała i kupiła agencja Initiative.