Zagranica

W tym hotelu poczujesz się jak w Twitterze

Twitter otworzył hotel na Majorce dla twittoholików. Jego wystrój inspirowany jest portalem, a goście tworzą wirtualną społeczność.

Twitter wyszedł naprzeciw tym, którzy na wakacjach wcale nie chcą odpoczywać od smartfonów i otworzył dla nich hotel na Majorce. Sol Ware House wykorzystuje potencjał social mediów oraz ich uzależniający wpływ. Hotel ze swoimi pokojami tematycznymi, drinkami i wystrojem inspirowanym portalem społecznościowym jest rajem dla twittoholików.

Goście hotelu tworzą wirtualną społeczność o nazwie #SocialWave. Przy użyciu specjalnej aplikacji w Twitterze i hotelowego Wi-Fi mogą udostępniać zdjęcia, wysyłać prywatne wiadomości, widzą, kto jest dostępny online oraz który pokój zajmuje w hotelu. Dodatkowo mogą dołączyć do #TwitterPoolParty, gdzie dostępna jest np. możliwość wysłania zamówienia online do kogoś siedzącego przy basenie, lub przełamać lody w Twitter Party Suite – prywatnym apartamencie mogącym pomieścić cztery osoby wyposażonym w szampan, niebieskie balony i lukrecję.

Jak mówi Marco Fanton, dyrektor social media hotelu, Sol Ware House umożliwia rozrywkę i interakcje z ludźmi, czyli wszystko to, co hotelowi goście i tak robią na wakacjach.

(Psfk)