Zagranica

W Wielkiej Brytanii startuje kampania tabletów Hudl2

Sieć promuje swoje urządzenia pod hasłem "Brings people together".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCyKxsvyHxgE%22%7D
Tesco na Wyspach wystartowało z kampanią dla swojej marki własnej tabletów Hudl2. Głównym przesłaniem jest to, że prawdziwymi gwiazdami kampanii są klienci, którzy zdecydowali się na tablet.

Kampania ma prezentować urządzenia jako przystępne i zachęcające do eksperymentowania i zabawy. Kampania ma odsłony w telewizji, internecie i kanałach YouTube.

Hudl2 trafił do sprzedaży w ten weekend w cenie 129,1 funtów za sztukę, jest droższy niż jego poprzednik, ale ma większy ekran, lepsze parametry i występuje w wielu kolorach.
Za kreację odpowiada agencja kreatywna Tag.

(Marketing Magazine)