Zagranica

Waitrose koncentruje się na smaku i jego źródłach

Nowa kampania sieci opowiada o źródłach jakości i pochodzeniu produktu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkYSiUS91yQw%22%7D
Sieć supermarketów Waitrose rozpoczęła kampanię marketingową, która koncentruje się na znaczeniu smaku, bo chce opowiedzieć o znaczeniu jakości i pochodzeniu produktów. Kolejne spoty będą prezentować podstawowe produkty spożywcze będące składnikami potraw. Celem kampanii jest podkreślenie zaangażowania sieci w pozyskiwanie wysokiej jakości składników. Mają mieć wpływ na smak.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Adam & Eve/DDB. Reklamy są zrealizowane i wyprodukowane bez muzyki i lektora, wykorzystują tylko naturalne dźwięki tła – w przypadku pierwszego spotu to kurze gdakanie.
Reklamy będą emitowane w telewizji, a także w VoD i kinie. Kampania będzie miała również odsłonę w prasie drukowanej i na nośnikach OOH.
 
(Marketing Week)