Sieć supermarketów Waitrose rozpoczęła kampanię marketingową, która koncentruje się na znaczeniu smaku, bo chce opowiedzieć o znaczeniu jakości i pochodzeniu produktów. Kolejne spoty będą prezentować podstawowe produkty spożywcze będące składnikami potraw. Celem kampanii jest podkreślenie zaangażowania sieci w pozyskiwanie wysokiej jakości składników. Mają mieć wpływ na smak.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Adam & Eve/DDB. Reklamy są zrealizowane i wyprodukowane bez muzyki i lektora, wykorzystują tylko naturalne dźwięki tła – w przypadku pierwszego spotu to kurze gdakanie.
Reklamy będą emitowane w telewizji, a także w VoD i kinie. Kampania będzie miała również odsłonę w prasie drukowanej i na nośnikach OOH.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Adam & Eve/DDB. Reklamy są zrealizowane i wyprodukowane bez muzyki i lektora, wykorzystują tylko naturalne dźwięki tła – w przypadku pierwszego spotu to kurze gdakanie.
Reklamy będą emitowane w telewizji, a także w VoD i kinie. Kampania będzie miała również odsłonę w prasie drukowanej i na nośnikach OOH.
(Marketing Week)