Zagranica

Waitrose kusi przygotowaniami do świąt

Adam & Eve/DDB w dobrej formie na Wyspach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F70zjxza3Jqs%22%7D
Na Wsypach wystartowała przedświąteczna kampania sieci supermarketów Waitrose przygotowana przez Adam & Eve/DDB.
Główny przekaz minutowego spotu telewizyjnego opiera się na zachęcaniu konsumentów do wyboru swoich ulubionych potraw bez względu na porę roku czy święta, a także do próbowania nowych smaków. Kampania jest mocno sensualna: emanuje domowym ciepłem i zdjęciami świeżo przygotowanych bądź jeszcze pieczonych potraw: żeberek, owocowych ciast i muffinów.
W social mediach Waitrose będzie prezentowało krótkie, kilkusekundowe odsłony reklam z wybranymi potrawami przekierowujące na stronę z przepisami. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Manning Gottlieb OMD. W spocie wykorzystano piosenkę z 1940 r. śpiewaną przez Caba Callowaya: “Everybody Eats When They Come To My House”.

(Campaign)