Kraj

Wakacyjna kampania marki Plush

Reklama wspiera ofertę "Pakiet 200 GB", a przygotowała ją agencja Freundschaft.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHEYZVQRabLU%26ab_channel%3DPLUSH%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), w ramach wspierania swojej drugiej marki – Plush – przygotowała ofertę mobilnego internetu w taryfach prepaid “Pakiet 200 GB” (do 30 września br.), którą reklamuje poprzez kampanię w internecie, kinach i radiu. Została przygotowana przez agencję Freundschaft, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum. Reżyserem spotu pt. “Wakajki” jest Michał Gazda, za scenariusz odpowiadają Michał Konert i Piotr Jakubowski, produkcję przygotował dom produkcyjny TFP sp. z o.o, a postprodukcję – studio Human Ark.