Unilever wprowadza na rynek żele Axe w opakowaniach 50 ml. Na sklepowych półkach pojawiły się żele Axe Dark Temptation i Excite. Produkty w miniopakowaniach przygotowane zostały z myślą o potrzebach konsumentów w sezonie letnim.
Rekomendowana cena detaliczna tych opakowań wynosi 3,90 zł.
Wakacyjne produkty dostępne będą również w ramach działań marketingowych planowanych na lato dla kategorii żeli. Wśród aktywności znajdują się akcje samplingowe realizowane poprzez koperty kulturalne rozdawane w największych miastach w Polsce, rozdawnictwo produktów na basenach i siłowniach na terenie całej Polski, insertowanie produktów do wybranych tytułów prasowych oraz marketing rekomendacji w wykonaniu Streetcomu. Konsumenci będą mieli możliwość otrzymania produktów także podczas akcji na plażach skupionych wokół wakacyjnego eventu Axe.
Za kreację samplingów odpowiada Tequila\Polska, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction. Wsparcie PR dla kampanii realizuje agencja TBWA\PR.