Kraj

Wakacyjny spot Coca-Coli

Marka rusza z następnym etapem kampanii "Podziel się radością".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfcHaewHez3I%22%7D
Nowy spot “Coca-Cola – ciesz się latem” rozpoczyna kolejny etap wakacyjnej kampanii, w której na puszkach i butelkach Coca-Coli zamiast logo pojawiły się imiona i pseudonimy.

Reklama pojawi się w największych stacjach telewizyjnych. Kontynuowany jest w niej motyw nawiązywania nowych przyjaźni dzięki przekazowi zawartemu na butelkach Coca-Coli.

Emisja spotu potrwa do 10 sierpnia.

Za kreację odpowiedzialny jest McCann, działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.