Kraj

Walk Creative dla marki Grześki

Trwa kampania viralowa marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FG7WThuhVDb0%26list%3DPLOsXrwzSzEFm7NZoa5Fmi0LYn8ZR512mR%26index%3D2%22%7D
Trwa kampania viralowa wafelków Grześki (Jutrzenka Colian). Seria trzech spotów “Mama”, “Winda” i “Bielizna”, które przygotowała agencja Walk, wzbudza już “kreatywne” kontrowersje.

Główny komunikat przyświecający kampanii “Zero bujdy” ma na celu pokazanie Grześków jako wafelków, które niczego nie udają. Zadaniem kampanii jest zmiana wizerunku marki na bardziej nowoczesną oraz odmłodzenie grupy docelowej. Pierwszym etapem wdrażania strategii jest kampania wizerunkowa, która właśnie ruszyła w internecie, w portalach ogólnopolskich. Ponadto spoty pojawią się na kanałach TVN Player i Onet VoD, a także na platformach Facebook i YouTube.

Koncepcję komunikacji promocji wafli Grześki przygotowała agencja Walk, a animacje sprzedażowe agencja shopper comunication 4Frame. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Działania potrwają do końca kwietnia br.