Kraj

Walk Creative dla marki Polski Cukier [wideo]

Kolejna odsłona kampanii "Słodziaki przedstawiają“.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D122306357%22%7D
Walk Creative przygotowało wielkanocną odsłonę kampanii “Słodziaki przedstawiają“, promującą markę Polski Cukier na zlecenie Krajowej Spółki Cukrowej SA. Działania składają się z 15-sekundowego spotu telewizyjnego oraz 8-sekundowych billboardów sponsorskich, które będą emitowane na kanałach grupy TVN, Polsat, TVP.

Akcję wspierają bannery w portalach parentingowych i kulinarnych oraz obecność w prasie o podobnej tematyce. Kampanię wspomagać będą również aktywności Facebooku. Konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursie “Słodziaki gotują”, polegającym na umieszczeniu przepisów na swoje ulubione słodkie danie przygotowywane z dziećmi, do których załączane będą zdjęcia.

Kampania rozpoczęła się 16 marca br. Walk Creative odpowiada za kreację i produkcję, a Walk Social Media za obsługę konkursu i prowadzenie profilu Facebook – Sekrety słodkiej Kuchni.