Kraj

Walk Creative przedstawia "Słodziaki"

Agencja przygotowała kampanię dla Polskiego Cukru.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlUAmpeHRrIs%22%7D
Agencja Walk Creative przygotowała świąteczną kampanię “Słodziaki przedstawiają” promującą markę Polski Cukier na zlecenie Krajowej Spółki Cukrowej SA.
Działania składają się z 15-sekundowego spotu telewizyjnego oraz 8-sekundowych billboardów sponsorskich, które będą emitowane na kanałach głównych nadawców. Akcję wspierają aktywności social media w profilu Sekrety Słodkiej Kuchni w Facebooku, za które odpowiada Walk Social Media.

Celem działań jest wdrożenie nowej platformy komunikacji dla marki Polski Cukier. Główny przekaz stanowi komunikat o “naturalnej rozkoszy”, która w świątecznej kampanii ma stanowić gwarancję udanych wypieków świątecznych. Bohaterami kampanii są Słodziaki, których rekomendacja zachęca do wyboru tej polskiej marki.

Kampania stworzona przez Walk Creative będzie trwała do końca roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MTR Media.

“Słodziaki przedstawiają” to część strategii komunikacyjnej dla marki Polski Cukier na lata 2014-2015, za którą będzie odpowiadała agencja Walk Creative.