Kraj

Reklama

Przetargi

Walk Creative wygrywa przetarg Fundacji DKMS

Kampania obejmie komunikację w telewizji, digitalu, na outdoorze oraz w kanałach social media.

mat. prasowe

Agencja Walk Creative wygrała przetarg na przygotowanie nowej kampanii społecznej dla Fundacji DKMS – organizacji non profit, zajmującej się walką z nowotworami krwi i innymi chorobami układu krwiotwórczego. Misja fundacji koncentruje się na znalezieniu dawcy dla każdego pacjenta na świecie potrzebującego przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych lub szpiku.

Zadaniem agencji jest przygotowanie nowej kampanii społecznej, która będzie uświadamiać, że pacjenci z nowotworami krwi nadal – pomimo już ponad 2 mln zarejestrowanych potencjalnych dawców w Polsce – potrzebują i szukają zgodnych dawców szpiku, ponieważ jest to dla nich często jedyna szansa na pokonanie choroby. Efekty współpracy będzie można zobaczyć we wrześniu br. Kampania obejmie komunikację w telewizji, digitalu, na outdoorze oraz w kanałach social media. Walk Creative odpowiada zarówno za stworzenie koncepcji kreatywnej, jak i realizację kampanii.