Wystartowała nowa kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk Creative, za działania media ralations Walk PR, a komunikacją na kanałach social media zajęła się agencja Walk Digital.
Najnowsza odsłona spotu porusza temat kierowców, którzy regularnie badając stan techniczny swoich pojazdów, często zapominają o sprawdzaniu stanu własnego wzroku. Z badań przygotowanych specjalnie na potrzeby kampanii wynika, że prawie co drugi polski kierowca (aż 44% badanych) ma wadę wzroku, a 24% z nich nie stosuje zaleconej przez lekarza korekcji optycznej. Dodatkowo 61% prowadzących ze stwierdzoną wadą wzroku korzysta z samochodu codziennie.
Vision Express zachęca każdego do regularnego dbania o wzrok, ponieważ zaniedbania w tym zakresie mają realne przełożenie na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Badania na zlecenie Vision Express prowadziła firma IQS techniką CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 kierowców w wieku 18-65 lat w październiku 2019 r.
Za opracowanie koncepcji oraz kreację spotu odpowiada Walk Creative, przeprowadzenie badań, przygotowanie raportu oraz media relations koordynuje Walk PR, komunikacją w social mediach zajmuje się Walk Digital.