
Jak informuje Warexpo, nocny ruch w centralnych ciągach komunikacyjnych zwiększył się o 7% względem maja. Ulice Chmielna, Krakowskie Przedmieście, Świętokrzyska, w tym także przejście podziemne na stacji metra Świętokrzyska, to jedne z najchętniej odwiedzanych miejsc w centrum Warszawy. Sektor gospodarki nocnej na tym obszarze tworzą kawiarnie, restauracje, kluby, kina, teatry, ale też siłownie i kluby fitness czynne całą dobę oraz firmy taksówkowe i przewozowe, platformy wypożyczające rowery czy hulajnogi.
– Już w maju, po przeanalizowaniu struktury ruchu użytkowników w pobliżu sieci Smart Citylight Warexpo w godzinach 18.00-6.00, widzieliśmy, że Warszawa tętni życiem także po zmroku. Założyliśmy, że gdy sezon wakacyjny będzie w pełni, nocny ruch uliczny dodatkowo się zwiększy, a materiały emitowane na naszych nośnikach zyskają bardzo dużą publiczność. Dziś już wiemy, że nasze przewidywania były słuszne – mówi Dawid Niezgoda, szef działu sprzedaży, Warexpo.
Oferta dotyczy sieci nośników Smart Citylight w ciągu ulic Krakowskie Przemieście i Chmielna oraz ekranów LED Space w przejściu podziemnym nad stacją metra Świętokrzyska.