Kraj

Wargorr wchodzi do kuchni

Rusza kolejna edycja programu kulinarnego "W kuchni z E.Wedel" - do Joanny Profus dołączają Wargorr i Grzegorz Łapanowski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fp_SCvNtUJ_M%22%7D
Ruszyła 4. edycja projektu “W kuchni z E.Wedel” realizowanego przez markę Wedel z portfolio Lotte. Marka po raz kolejny zachęca Polaków do wspólnego gotowania, w gronie rodziny i przyjaciół z wykorzystaniem wedlowskich produktów. W kampanii pojawi się brand hero marki – kosmita Wargorr, którego tajników gotowania będzie uczyła Joanna Profus, mistrzyni czekolady i szefowa kuchni.
W drugiej połowie lutego premierę będzie miał 30-sekundowy spot, w którym to Wargorr uczy się gotowania od Joanny Profus i razem z nią przygotowuje potrawę z wedlowską czekoladą. Reklama będzie emitowana w największych kanałach ogólnopolskich oraz tematycznych. Kampania będzie także miała odsłonę w internecie na stronie internetowej projektu. W czekoladowe gotowanie zostaną włączeni internauci, a w social mediach – liderzy opinii.
Tegoroczna odsłona projektu to również debiut programu “Z Czekoladą w kuchni” emitowanego w Polsacie. Prowadzą go: Joanna Profus oraz szef kuchni i prowadzący program “Top Chef” Grzegorz Łapanowski. Wyemitowanych zostanie łącznie 8 odcinków, w każdy weekend lutego, w których gospodarze programu będą inspirować do używania czekolady w kuchni, zarówno do dań słodkich, jak i wytrawnych. W tym sezonie po raz pierwszy zostanie przygotowana także książka kucharska, w której zebrane zostały najlepsze przepisy internautów z wykorzystaniem produktów E.Wedel. Książkę będzie można otrzymać w ramach promocji w punktach sprzedaży czy jako nagrodę w konkursach konsumenckich. Kampania potrwa od lutego do połowy marca br.

Za kreację spotu odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7 Communication, natomiast w internecie – Cosmo.