Kraj

Warner TV zamiast TNT

Jeszcze w październiku TNT w Polsce przejdzie oficjalny rebranding i stanie się Warner TV.

Warner TV zamiast TNT
23 października TNT w Polsce przejdzie oficjalny rebranding i stanie się Warner TV. Ramówka Warner TV będzie zawierać jedne z najczęściej nagradzanych i uznanych filmów oraz seriali telewizyjnych, w tym takie tytuły jak trylogia „Władca Pierścieni”, „Mroczny Rycerz” i wiele innych. Klasyczne produkcje, jak „Strażnik Teksasu”, „Domek na prerii” czy seria filmów „Rocky”, które do tej pory były emitowane przez TNT, również będą pojawiać się w Warner TV.

– Rebranding TNT w Warner TV daje nam szansę na dotarcie do szerszej publiki. Korzystamy z wyjątkowej tradycji Warner Bros., oferując polskim fanom ramówkę z uwielbianymi przez nich produkcjami. Autentycznie i kreatywnie opowiedziane historie są podstawą marki i gwarancją głębi filmów i seriali, które będą emitowane przez kanał. To one sprawią, że polscy odbiorcy będą mogli wybierać z bogatej oferty Warner TV – tłumaczy Marion Rathmann, VP entertainment channels, Germany, Poland, Romania & UK, WarnerMedia.

W ramach rebrandingu 22 października ruszają również „Bitwy filmowe”, gdzie co tydzień widzowie mogą głosować na jeden z dówch zaproponowanych przez stację filmów, które zostaną wyemitowane na antenie. Akcja odbywa się na stronie konkursowej Filmweb i daje polskim widzom szansę na udział w tworzeniu ramówki kanału. Zwycięski film pojawi się na antenie w każdy piątkowy wieczór.

Stacja wraz z SW Research przeprowadziła badanie, które miało na celu sprawdzić nawyki polskich odbiorców. Na pytanie o powód, dla którego chcieliby ponownie obejrzeć dany tytuł, 40% wskazywało na emocje, które film wywołał podczas pierwszego seansu (badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1 tys. Polek i Polaków powyżej 18. roku życia, w dniach 28-29 września br.).

Marka Warner TV jest już obecna we Francji, a od września również w regionie GAS. Rebranding wprowadzany jest równocześnie w Polsce i Rumunii.

W portfolio marek konsumenckich WarnerMedia znajdują się: HBO, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, TruTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i inne. Organizacja skupia się także na zaawansowanych rozwiązaniach reklamowych Xandr. Zostały one zaprojektowane, aby wspomagać rozwój w zakresie promocji marek, wydawców i odbiorców. WarnerMedia jest częścią AT&T Inc.