Kraj

Warszawskie Blue City startuje z beaconami

Od lipca w stołecznym centrum handlowym startuje program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy za pomocą technologii bluetooth low energy.

Warszawskie Blue City startuje z beaconami
Od lipca CH Blue City rozpoczyna innowacyjny program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy za pomocą technologii bluetooth low energy – BLE. Za implementację technologii odpowiada poznański start-up Qpony, którego mobilna aplikacja będzie wykorzystywana jako platforma komunikacji. Blue City jako jedno z największych centrów handlowych w Polsce będzie badać potencjał beaconów.
Qpony oprócz hardware’u zaoferowały również system do zarządzania komunikacją – aplikację, dzięki której notyfikacje będą docierać do klientów galerii, oraz rozbudowany moduł raportowania.
 
Qpony zamontowały w Blue City ponad 120 nadajników Q-Beacon, a liczba ta może się zwiększać w miarę wzrostu liczby klientów odwiedzających galerię z aplikacją Qpony.
W mobilnej aplikacji Qpony (działającej na smartfonach z systemem operacyjnym Android, iOS oraz Windows Phone), która w samej Warszawie ma około 200 tys. użytkowników miesięcznie, dostępny będzie specjalny folder centrum handlowego Blue City. Użytkownicy znajdą w nim najnowsze zniżki oraz promocje z oferty galerii. Dodatkowo podczas zakupów w centrum handlowym klienci mający aplikację i włączony moduł bluetooth w smartfonie będą otrzymywać powiadomienia zachęcające do zapoznania się ze szczególnie atrakcyjnymi rabatami.
Ma to być pierwsze wdrożenie, które tak kompleksowo podchodzi do zastosowania technologii BLE w Warszawie, wykorzystując potencjał beaconów.

Tagi